Gå til innhold

noen som har lagt inn 300g silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser d bra ut? jeg skal det og er så redd det er for stort.....er a-cup nu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke a-cup en gang ( ingen bher passet), og la inn 260 i hver. eller 280- husker ikke helt;)

er en liten til vanlig c-cup.

hadde altså svært lite hud å strekke på(hadde virkelig barne pupper- og fikk diagnose på under unviklede bryster), men den ble strukket det den maks kunne, og resultatet ble veldig bra ( ville ha en naturlig str jeg da).. ingen som kan gjette at jeg har silikon, uten om en lite arr under hver pupp.

det har blitt litt rynkete på sidene nå etter at jeg har hvert gravid en gang og gått den masse etter svangerskapet ( la på meg veldig mye mens jeg var gravid).

det du må passe på er at legen din ikke legger inn for mye, hvis han strekker huden din for mye ( noen følger jo bare kundens ønsker) så kan resultatet bli rynkete/bølgete.. men hvis du har en a-cup nå, så har du jo mer hud enn det jeg hadde og da vil sikkert 300g gå fint.

skal du legge under eller over musklen da? det har også noe å si:)

Skrevet

Jeg har 325 gram, og det ser veldig fint ut. Var en A-cup tidligere og er nå en C-cup.

Har vært strålende fornøyd med størrelsen, helt til graviditet og amming var over. De ble en del mindre etter dette....

Tenkte jeg skulle ta silikon på nytt når jeg er ferdig med alle barna jeg skal ha, og da ta enda større igjen. Men så har jeg funnet ut at jeg er fornøyd med den størrelsen jeg har nå. Vil ikke ha større....

Men det kommer også veldig an på hvor høy du er og hvor kraftig du er. Jeg har en venninne som har lagt inn over 600 gram, men de ser ikke så veldig store ut for det. Hun er ganske høy.... Hadde hun vært lav (som Lene Alexandra), hadde de vært ENORME!

Skrevet

jeg har en venninne som hadde a cup som tok ca 200 g og det var veldig passe synes jeg. Det spørs om du ønsker deg store pupper eller bare pupper idetheletatt. Du kan jo forklare legen hva du ønsker deg også lytte til hans råd. Han har sikkert god peil på hva som vil se naturlig ut med din kroppsbygdning

Skrevet

jeg har 360g i mine.hadde nesten ikkje pupper før.passer ikkje acup ein gang,nå har jeg en god bcup å kjempe fornøyd med det..

Skrevet

tror det var 280 her. Var en b, Endte da opp nå å bruker 70 e, er smal rundt så da blir det så stor cup. Men ser ikke unormalt ut, er jo stroe, kunne ikke tenkt meg noe mer, men legen mente jeg burde legge inn såpass, hadde mye hud å fylle ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...