Gå til innhold

Gave til min snille 50 år unge svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et tips eller to?

Hun er sporty og engasjert i samfunnet. Hun er veldig glad i familien sin, glad i å lage mat å i å være ute. Hun har så klart det meste, men de har nettopp pusset opp stuen sin, så jeg tenkte kanskje på et bilde eller noe som de kan henge opp. Noen som et om noe fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er sporty og engasjert- hva med billetter til et idrettsarr.,være publikum i TV-debatt eller andre tilsteldninger.. Eller medlemmskap i Den Norske Turistforening? Så kan dere dra på tur alle sammen..

Ndg kunst kan du jo sjekke ut disse lenkene:

http://www.klevjer.no/

http://www.galleriescape.com/

Du ser for om det er hennes "stil" eller ikke..

Lykke til!

Skrevet

En stor flott blomsterdekorasjon med en flaske vin eller to oppi

Skrevet

ta med henne og nærmeste familie på fin resturant.....var det vi gjorde

Skrevet

Jeg ville satset på en gave hun også kan ha som minne fra 50 års dagen..(Er ikke fan av medlemskap og slikt til sånne store dager, men det kan jo hende at hun syns det er topp) Men kjempevanskelig hvis hun har "alt"! Hva med et fint, kanskje litt røft smykke/armbånd sett? Det er skjelden man unner seg selv. Et bilde syns jeg også var en god ide. Lykke til:)

Skrevet

Pappa`n min bli 50 i desember. Jeg lurer på hvor mye det er vanlig å i for til sine foreldre i den anledning ??

Har ikke peiling.

Hva gir dere ??

Jeg fyller selv 30 i år, og vet ikke hva som er vanlig å få av sine foreldre ved runde tall...

Skrevet

Til min mors 50 årsdag kjøpte jeg utrooolig mye fint på Jernia (de har en serie som heter steelkompaniet som er billig men bra)til fornyelse av kjøkkenet, så hun skulle slippe å ha 15 forskjellige type kopper osv som hun har samlet på uten spes affeksjonsverdi eller annet, så nå har hun fått alt i sort og hvitt og stål i ny fresh stil, en annen ting er også nye kasseroller eller stekepanner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...