M&K+Påsan <3 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hva gjør dere ?! Vi begynner næmlig å kjede oss ..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Jeg gikk hjemme til han var to år, kjedelig til tider. Men det ble mye kafè og besøk, trilleturer og treff. Hadde heldigvis ettpar venninner som også gikk hjemme da, så det var alltids noen å finne på noe med. Ja og babysvømming gikk vi på. Finnes jo også tilbud om babysang feks.
dolly29 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 går på tur, leser bok, baker, vasker hus og klær. Men jeg har en baby som er 5mnd gammel og tiden den flyr. hvor gammel er din? Du kan jo undersøke om det er en åpen barnehage i nærheten. Der er det jo mange som går og det koster rundt 20-30 kr pr. barn for dagen. kan jo være kjekt en dag i uka det?
M&K+Påsan <3 Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Ja jeg har tenkt på åpen barnehage Han er 15 mnd, så helst vil jeg ha han inn i barnehage ett par dager i uken.. Men kjenner ingen som går hjemme med unger her, så det blir fort kjedelig i samme lekeplass alene..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jeg er ikke alenemor og datteren min er i barnehage nå da. Men frem til hun var 15 mnd var hun hjemme med meg. Vi gikk i åpen barnehage 2 dager i uken, dette gjorde vi fra hun var 3 mnd gammel...var utrolig koselig , så hadde vi også planer for de 2 dagene hver uke liksom:) Ellers hadde jeg en god vennine som hadde en like gammel datter, vi gikk på babykino,lange turer , shoppet og spiste mat... Men jeg er veldig glad hun fikk begynne i barnehage fordi hun er veldig sosial, og det var ingen barn hjemme her i nabolaget..så hun begynte å kjede seg med meg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå