Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Noen her som har det fremme? har vanlig moderat bak,men helt ekstremt fremme. Kan verken sitte eller gå. Hvordan greier dere å komme der igjennom hverdagen? Noen tips og råd? Noen aktiviteter jeg kan underholde meg med utenom lese og chatte?
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 hadde det slikt sist..måtte låne meg mange bøker og blader som jeg lå på sofan med ei pute mellom bena og leste.. og spilte SIMS.. Slik gikk mange mnd av svangerskapet sist.. Men det kan hende kiropraktor og manuell terapaut kan hjelpe.. =) Lykke til=)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 hadde bekkenløsning forrige gang også.....men da bak..og da hadde jeg heller ikke hund, mann og gutt på 2,5år å ta meg av..slitsomt å føle at man ikke greier ting lengre
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 nei det er sant! krysser fingrene for at jeg ikke får bekkenløsning denne gangen,var 100%sykemeldt fra uke 14,og er i uke 14 nå.. men har vært hos kiropraktor flere ganger og er kjempe mye og bevegelig=) Anbefaler å høre med dem,om det er noe de kan gjøre for deg..=)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 måtte slutte hos begge fysioene..siden jeg ikke greier å komme meg dit
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Når smertene sitter i symfysen er det vanskelig å gjøre noe med. Har hatt det alle 3 gangene, men eneste som har hjelpt meg er 100%sm tidlig og hvile, hvile og hvile. Fysio, kiropraktor, man.ter. og akupunktur har enten ikke hatt effekt eller gjort meg værre. Ellers så tilrettelegger jeg alt, har god støtte i senga når jeg sover(ammepute mellom beina, sklimadrass for å snu meg osv) Fordeler husarbeidet utover uken (ser du er nå så ille at du ikke kan i det hele tatt men da lar du hver) Tiden fra ungene kommer fra bhg til sovetid prøver jeg å bruke fornuftig med dem. Gjør ting jeg orker, leser bok, leker med plastelina...ja, mest rolig lek...orker jeg ikke så har jeg heldigvis samboeren min hjemme da, ellers så har de ikke vondt av å leke litt selv. Men nå har jeg to da som leker veldig fint sammen, det hjelper på. Ellers så er det bare å laste ned bra serier, få noen til å låne noen gode bøker på biblioteket eller benke seg foran tv/data...bruker endel tid på å lage album også...men ikke så behagelig å sitte lenge av gangen. Hold ut, tiden går fort selv om det føles sakte. Hvor langt er du på vei, husker ikke om du skrev det. Lykke til
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2008 er bare 32 uker på vei...men har en del komplikasjoner så kommer ikke til å gå tiden ut... får heldigvis vite det om nøyaktig en uke når ting skjer...Håper det hjelper til med å motivere emg i hverdagen fikk et godt tips på skravle....lage fotoalbum til julegaver. grei ting å gjøre når man må ligge uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå