Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hvordan får dere hverdagen til å gå rundt? Greier verken gå eller sitte, og har et barn fra før på 2,5år. Noen gode ideer hva jeg kan gjøre på utenom å lese og chatte mens jeg ligger her'? har jo en hel mnd igjen
strikkemegihel Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Finn nokon som kan ta deg med ut på tur ( i romsleg bil) Sist gang var eg så heldig å ha ei mamma som forbarma seg over meg og som kom for å "lufte" meg, utruleg godt berre å kome seg ut av huset for nokon timar, ta ein tur på kafe ( med gode stolar/ sofa) o.l Vert heilt sprø av å berre ligge inne og ikkje gjere på noko, Kanskje lære deg eit handarbeid, mykje gøy som ikkje er så avansert å lære, i tillegg til at du kan lage noko fint til den lisje som kjem
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 greier nok ikke sitte i hele tatt jeg...så tur blir umulig..særlig siden jeg ikke greier å gå heller håndarbeid er litt stress liggende.. driver selv med mye slikt...men funker dårlig liggende
Itsrejk Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Oj, dette høres slitsomt (og kjedelig!) ut! Har bekkenplager selv som gjør at jeg er sykmeldt og har en del vondt, men jeg er (i hvert fall foreløpig) langt fra så plaget som deg. Men til saken: Du skriver at du chatter - det betyr at du får til å bruke pc? Hva med bilderedigering og kanskje lage album? Hvis du har digitalt kamera har du kanskje en del bilder liggende på maskina di? Eller har du fått laget album av de første årene til toåringen din? Hvis du ikke har det kan du laste ned et program fra en eller annen fotoleverandør (jeg har brukt FotoKnudsen) til å lage album med. Da kan du selv redigere bildene, sette dem sammen akkurat som du vil i albumet/boka, samt legge inn tekst osv. Det blir utrolig flotte albumbøker av dette. Kjempefine julegaver er det også! Hvis du er ute etter rett og slett å få timene til å gå kan du jo ty til mindre produktive metoder, som å se en eller annen yndlingsserie på tv/data. Det ligger mye rart på youtube.com - feks serier som Home&Away. Lydbøker/radio kan jo la seg kombinere med mye annet - feks bilderedigering.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2008 tusen tusen takk for gode tips.... skal lage album tror jeg...da får jo jeg julegavene i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå