Gå til innhold

Det er vel normalt med menssmerter nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30....

Kan ikke huske at jeg hadde menssmerter sist....

Vet det sikkert er et spørsmål som er blitt stilt maaaaange ganger og jeg føler meg virkelig uvitende.... men bare lurer jeg....

Har hatt menssmerter mange ganger siden igår.... nå venter jeg liksom bare på mensen:s....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall hatt det hele svangerskapet i perioder, er nå 38+4.... Husker jeg hadde det rundt der du er, og syntes det var så ekkelt.... Føltes som om mensen var like rundt hjørnet, liksom. Men virker som om det er helt normalt.

Skrevet

Jeg er i uke 38, og har mensmurringer hele tiden nesten... Innbiller meg at det betyr at det nærmer seg fødsel, men har lest at det likevel kan være UKER igjen. Hmmm... Tror i alle fall ikke at det er noe faresignal med sånne smerter.

Skrevet

hei, jeg er i uke 30 som deg og opplever det samme. Synes det er litt ekkelt for det kommer gjerne sammen med sterke kynnere. Dette er 3.mann og det har ikke vært sånn med de andre...så jeg tenker at man kanksje er litt mer var som flergangsfødene og at man kjenner ting sterkere. Tenker å høre med jordmor neste gang hvertfall.

Skrevet

Jeg skal til jordmor på mandag, og da må jeg spørre henne om hva hun mener.... Problemet er at hun virker som hun ikke bryr seg i det hele tatt....det eneste hun gjør på kontroller er å veie meg.... også spør hun av og til om vi skal lytte på magen.... Det er alt....

Skrevet

Jeg er 37+2 idag, og da jeg var på svangerskapskurs for et par uker siden sa jordmor at det var helt normalt å ha menssmerter nå, så ingenting å bekymre seg for. Jeg har hatt endel hver dag i hvert fall i 3-4 uker nå! Er bare livmora som gjør seg klar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...