Lamora Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg mener at alle som virkelig vil kan oppnå drømmen sin.Har du et unikt produkt, eller en sammensetning du tror på er det bare å kjøre på til siste stund. Det jeg anbefaler på det sterkeste er å være økonomisk uavhengig før du begynner på drømmen. Spesiellt hvis du setter i gang mens du går hjemme med barn. Start i permisjonstiden hvis du ønsker det, men gå tilbake til full jobb etterpå. Selv fikk jeg ikke barnehageplass til sønnen min og derfor valgte jeg å starte opp for meg selv.. Det ble da mamma tid hele dagen, og når han var i seng var det jobb.. Søvn? Nei det trenger man vel ikke når man tror på noe? Det går en periode men så blir detøkonomisk vanskelig og det sliter på helsen. Det tar laaang tid å etablere seg. Du må ha et apparat rundt deg som du kan benytte deg av og du bør bruke tid for å få det gjort skikkelig. Alt for mange oppretter en halv dårlig nettbutikk, tar inn det de finner av varer (som kanksje 20 andre også har) og så tror de at om noen måneder vil de bli rike! Det tar 2 år før du begynner å få inn ordre skikkelig, så fremt du ikke anonserer i TV eller på store nettsider og har råd til det. Jeg mener at gleden over å ha fått til drømmen sin er enda større når det har blitt gjort over tid og inntekten er stabil. Har du et godt produkt vil det nå ut uansett.. Mine tips: Bruk tid på nettbutikken. Få den funksjonell og pen.Det er alt for mange mamut butikker der ute, uten noen form for nyhetsbrev osv rabattkoder osv. Disse tingene er alfa og omega for å få returnerende kunder. Finn de rette produktene og markedsfør disse i nabolaget og via mail til venner og kjente. Ha "hjemme hos" visninger.og er det noe barnerelatert: Bruk foreldre og barn messen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå