Gå til innhold

utstyr til vinterbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. jeg er førstegangs og er forsåvidt grønn på babyutstyr, så jeg lurer på hva som er best å ha i vogn og på turer etc. har hørt om voksipose, skinnpose, lammeskinn og diverse. hva er det man helst bør kjøpe? mamma har en skinnpose som jeg brukte da jeg var liten (den er vel godt over 20 år gammel), kan den brukes fremdeles? vi er begge studenter så vi må tenke litt ekstra over prisene også.. termin er 13. januar så mye av vinteren er jo også overstått når jenta kommer til verden, men så bor jeg i gjøvik og her kan det bli nokså kaldt om vinteren.. tips tas imot med takk:) gi meg gjerne tips om annet babyutstyr som også er viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) den skinnposen kan du fint bruke enda, og da sliper du jo å kjøpe noe nytt, sånn er dyrt..!

vi har fått veldig mye utstyr, så ha ikke brukt så mye penger på det, og det er veldig glad for.

lykke til :)

Skrevet

Her også :) Skal bruke skinnposen vi hadde til gutten vår for 6 år siden, og den er jo fortsatt god og varm ;)

Vi var også begge studenter da vi fikk førstemann, så vi brukte en del brukte ting, til og med klær som mann min hadde brukt da han var liten (noe jeg tror han syns var litt ekstra stas :), men det var jo både fint og lite brukt i de små størrelsene, og litt større klær strømmet det inn på gjennom gaver til den lille :)

Skrevet

Skinnposen jeg har til guttene mine er over 30 år gammel og kjempe god. Brukte den i vinter til eldste mann og skal nå til vinteren bruke den til minstemann som blir født i desember!!! God som gull..

Skrevet

så flott! da har jeg i alle fall den i boks:) en liten tur på renseriet først kanskje=) takk for svar folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...