Gå til innhold

dere i uke 32-33 håssen er formen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 32 nå syns det går seint..men det blir vel min tur også..har en del plager men det har vi vel alle..bekkenet er verst...nå har jeg begynt å få sikkelig hode verk om dagen..jeg hadde rier i går å har hatt det i dag også et par ganger..jeg er i kontakt med jordmor så viss det fortsetter utover dagen så skulle jeg ta kontakt..er 2 gangs fødende ..får sikkelige tak men de varer ikke lenge heldigvis...ellers gruer jeg meg til fødsel..har blodpropp så jeg får nokk ikke epudral denna gangen heller..det syns jeg er fryktelig dumt for hadde så vondt sist,

første gutten kom i uke 37 blei satt i gang..det skal jeg aldri igjen..

håper alt er bra me dere??!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Heisann

Jeg er i uke 33 nå.

Har vært i topp form i hele svangerskapet, så jeg føler meg veldig heldig:)

Hadde veldig vondt i magen i helgen da, men dette viste seg kun og være stressmerter som nå heldigvis er forsvunnet!

Har begynt å tenke på at fødsel nærmer seg og er veldig spent..gleder meg mest siden jeg vet hvilken fantastisk belønning som venter meg!:)

Hvor skal du føde da?

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg fødte foresten 2 uker før tiden forigge gang og håper jeg gjør det denne gang og..passet perfekt det:)

Var det forferdelig å bli satt i gang sier du??

Skrevet

Nei, etter jeg ble 31-32 uker så har livet vært litt kjipt syns jeg.

Det verste er at jeg ikke får sove om natten lenger. Det er absolutt INGEN sovestilling lenger som fungerer.. Fordi livmoren min presser på hovedpulsåren så skal jeg bare ligge på venstre side, men det lar seg ikke gjøre i praksis.

I natt tok det så mange timer å sove at jeg endte opp med å bare gråte av fortvilelse.

Meeeeen, det er jo alltid noen positive sider ved de fleste saker - og jeg er jo frisk og oppegående! Jeg er mye sliten og klarer ikke å puste helt inn i lungene, men jeg går i hvertfall ikke rundt og har smerter som mange dessverre har.

HELDGIVS vet jeg datoen når hun blir født (keisersnitt) så det er jo en trøst! Nå er jeg lei!

Skrevet

Heisann, er kommet i uke 33 nå og formen er VELDIG opp og ned egentlig. Hadde en ræva dag i går der alt for tungt og kjipt, følte meg som ei oppblåst ku :-/ (haha).....

MEN i dag er formen bedre igjen, føler meg lettere & i går fikk jeg skryt av ei venninne om at jeg var såååå fint gravid og det varmer langt inni hjerterota :-)....

Sliter litt med bekkenet, men ellers lite plager. Sover godt om natta gjør jeg også... Gleder meg ihjel til å møte lillegutt og til storesøstrene får møte lillebror :-)

Skrevet

hei nydelige christina+spire

ja da syns jeg men nå vet jeg ikke hvordan det er å føde normalt da å ha sine egne rier...men det var en hard kamp i 6 timer trodde aldri klokka kunne gå så seint...de ville ha babyen fort ut så det var noen grusome rier fra a til å.. skrudde vel på max alt de så tror jeg..fikk ikke puste mellom hver ri..å lystgass var det eneste jeg fikk..men den blei jeg jo full av så den tok de fra meg...lille mann var veldig blå da han kom ut han sto i åpninga veldig lenge å de sprang ut me han..han hadde dobbel så stor navlestreng og dobbel for tvilling broren hans døde under svangerskapet...jeg trodde han var dø med en gang for det så ut som han hadde ligget på fryseren å han var nesten livløs...men han levde å er en nydelig gutt..men nei jeg håper ikke jeg blir satt i gang det er min erfaring...men alle sine fødsler er jo ulike..lykke til..skal du bli satt i gang??

Skrevet

hei igjen nydelige christina+spire! jeg skal føde i skien jeg..hvor ska du føde da?? klem

Skrevet

Jeg er 32+1 og syntes formen er gansge grei akkurat nå for tiden. Har vært veldig mye sliten i hele sv.skapet, men er nå blitt fult sykemeldt for ca en mnd siden, og etter da har formen bare kommet seg. Så det er herlig. Trenger likevel veldig ofte pauser, kan ikke løfte tungt, gå så veldig langt eller springe selvfølgelig. Og har dager da jeg ligger strekk ut uten å orke noen ting. Men er likevel fornøyd nå for tiden:) Herlig å ha litt overskudd til de to barna vi har fra før..

Sliter veldig med bekken og rygg, men blir ikke verre av å gå så jeg kan gå meg litt turer hver dag og det er herlig. Igår følte jeg det begynte med kynnere og nedpress, så håper ikke dette begynner nå å bli ille.. Vil ha det slik som jeg har det resten av tiden..

Men sliter også med nattesøvnen. Finner ingen stilling, stivner til og våkner ofte og må opp å gå litt. Tar lang tid før jeg sovner igjen. Så blir mange bøker lest nå. Men prøver å sove litt på dagtid når det trengs:)

Skrevet

Jeg er 31+5 i dag, og det går egentlig veldig greit. Det største problemet mitt er at jeg har vanskelig for å sove om kvelden pga kribling i beina. Kan fort gå med en time på å ligge og vri seg med "maur" i beina... Men det er jo en bagatell i forhold til det mange andre sliter med!! Har lite/ingen smerter, bortsett fra i går, men det fortjente jeg vel... Dro på bryllup i helga, 12 timers reising hver vei, jeg burde egentlig skjønt at jeg kom til å måtte få betale for det. ;)

Skrevet

Jeg er i uke 33+4, syns tiden går seint nå. Kan nok ha noe med at jeg er sykemledt 100%, pga bekkenløsning, så dagene blir lange. Tanker og følelser rundt fødselen har meldt seg for fullt. Gleder meg til å få henne ut nå, det overskygger nesten det at jeg faktisk gruer meg enormt til selve fødslen. Får vel nesten ta det som det kommer. De neste ukene blir ihvertfall spennende, lurer på om hun kan komme før termin 12.okt, i og med at mens termin er 20 sept... Håper hun kommer en gang mellom de to terminene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...