Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Skal jobbe senvakt, MEN har fått mamma til å ta det opp HURRA:D
mamma sin kompis Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Gleder meg masse. Tror jeg må kjøpe no godis å kose meg med
Gjest Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Endelig:) Da skal jeg kose meg, blir nok litt godis her også ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå