Chidera *tobarnsmor* Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Et vennepar av oss fikk datter nr 2 i natt. Alt er vel med alle sammen. Men det som er litt småkomisk, er at de var så skråsikre på at det var gutt denne gangen:-) Da de hadde vært på ultralyd, var det stormende jubel hos pappaen for at han "endelig" skulle få en sønn. Er et eller annet med afrikanske mannfolk og sønner... Viser seg at det de har sagt til dem på ultralyden, var at de var langt i fra sikre, men at det _kunne_ se ut som en gutt;-) Så da gubben ringte meg i sted og hadde fått tlf fra kompisen, måtte jeg le litt. Ser for meg ansiktsuttrykket når jenta kom ut;-)
☆Mathilde Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vi var på UL å fikk vite at det blir jente. Det verste er at jeg har følt hele veien at jeg har gutt i magen. Har "guttemage" osv. Kommoden er full av nyvaska og søte rosa klær og jeg håper for guds skyld at det kommer ut en liten jenebaby denne gangen også, hvis ikke må pappa på shopping-tur når jeg føder. Må jo stole på Ul og jordmor, men følelsen av at det er en liten gutt inni der er ganske stor. Man kan aldri vite sikkert. Kanskje vi blir super-overraska på den store dagen.
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg fikk beskjed på ordinær ultralyd i uke 17 at det kunne se ut som om vi fikk en gutt. Jeg synes egentlig jeg så noe som stakk frem mellom beina selv også, så jeg hadde innstilt meg på det;) Helt til vi dro på 3d i uke 25 hvor de var sikre på at det blir ei jente! Må legge til at han som utførte 3d-ultralyden ikke har så veldig lang erfaring da...så vet ikke jeg;) Jeg får vel mest sannsynlig ei jente, men har allikevel kjøpt inn nøytrale klær og utstyr for sikkerhets skyld;) Blir spennende å se!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Første gangen sa de til oss at de ikke ville uttale seg, for de var så usikre. Men da så jeg "noe mellom beina" på ham selv, så var rimelig sikker på gutt. Og gutt ble det:-) Vi kjøpte inn litt gutteklær, men også endel nøytralt. Denne gangen var det det første jeg så på skjermen omtrent, og jordmor var skråsikker. Vi har til og med bilde av utstyret;-) Så alt nytt vi har kjøpt nå, er gutteklær. Har masse etter storebror også. Huff, håper bare de ikke hadde kjøpt inn masse gutteklær, de har jo jente fra før så alt de hadde fra før var jo rosa omtrent:-) Litt kjipt å ikke få brukt de eventuelle gutteklærne. Lykke til til dere begge - håper de ikke har tatt feil på ultralyden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå