MissAntrop Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Og som kan måle hvor vide de er rundt leggen??
Herlige barn har jeg fått Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Mmm har slike, men det er jo forskjell på omkretsen på støvlene, dvs str 42 er jo større enn str 39. best og prøve dem på før man kjøper dem synes nå jeg da!
Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det er jo snøring, så de kan reguleres. Jeg har str 35, og må slakke bittelitt i snøringen oppe.
charlotte,b Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hei! som de andre har sagt er det forskjell fra hvilken str du skal ha. Jeg selv prøvde str 35 som er barnestøvell og den passet ok rundt leggen siden den hadde snøring. Men jeg ønsket meg de brune støvlene med "diamant" spenner på siden, og de begynner på str 36 og er noe høyere enn de i str 35, så jeg selv synes str 36 var noe smalere fordi de var høyere. Så det aller beste er å prøve disse før du bestiller på nettet om det er det du hadde tenkt til. Lykke til Må bare si det, disse støvlene er helt supre!!!!!!
togutter-08og10 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 De re ganske vide syns jeg. Men jeg har store føtter str 39 og er ikke så høy, så mine er egentlig litt for store i leggen, men også rundt anklene, og den snøringen er en vits, blir litt strammere, men hjelper ikke meg så mye. Har du tjukke legger og ankler har de støvlene god passform, me er du som meg tynn i ankler og legger er Hunter sine støvler mye bedre. >Jeg så ikke det før etter at jeg hadde kjøpt mine og angrer på kjøpet. Men jeg har jo veldig god plass til olabuksene inni da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå