temine Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Spent!! Som noen av dere kanskje har fått med seg har jeg en gutt med hjertefeil i magen, og følges derfor opp på nasjonalt senter for fostermedisin med ultralyd annahver uke. I dag skal jeg inn å se gutten min igjen. Like spennende hver gang. I tillegg må de få sjekka veksten hans, for sf-målet har allerede flatet ut her, og det er litt tidlig (uke 32+3). Lå tidligere godt over gjennomsnittet, nå ligger jeg under. Skal og ha samtale med barnekardiolog etterpå, da håper jeg det blir svar på en del spørsmål. Tror jeg skal sette meg ned å skrive opp alt jeg lurer på, har det med å glemme når jeg først er der. Vær med å kryss fingrene for at lille knerten har det bra:D!!
Ønskebaby08*12 Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Lykke til i dag. Skal krysse fingrene for deg og prinsen din :-)
Lillepusen-78 Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg krysser fingrene for dere :-) Skriv noen ord når dere er tilbake fra undersøkelsen, da!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Lykke til på ul, håper alt er bra med knerten din
NormaJean Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 lykke til, krysser fingren for deg og håper lillegutten fortsatt feter seg opp!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå