elin og gutta;) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 har i perioder hatt litt blodblandet utflod, som legen forklarer med at livmorhalsen åpner seg og gjør seg klar..... har 3 cm åpning,så det rimer vel greit vil jeg tro.... idag er den mens-murringen mer intens,sprer seg til ryggen i større grad, og har byttet ut blodblandet utflod med vanlig utflod , med små blod-klumper i..... resten er normal farge liksom.... føler stadig at ting snart skjer, men falsk alarm hver gang. er heldig som har vanlig jordmor-time klokka 12 idag, så slipper jeg å ringe føden enda en ekstra gang..... skulle ønske noen sa at ...HEY....sånn var det for meg og, og noen få timer etter var babyen ute..... men....hehe....
☆Mathilde Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Sånn var det for meg å!! Men da var babyen ute etter to dager.
elin og gutta;) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2008 jaja.... to dager er jo kort det og..... jeg vil egentlig at han skal komme ut til oss veldig snart jeg:)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå