Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Vi har bilsete maxicosi til babyen våres, hva er anbefalt ? kan jeg ta vare på det og bruke det til neste baby som forhåpentlig vis kommer om litt under 2 år, eller bør jeg selge det nå når det er for lite ?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vet ikke hva som er anbefalt men vi har nå tatt våre på vårt maxicose sete hvertfall. Blir 3 år mellom barna.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde maxi cosi til min datter, som jeg kjøpte for ca 3 år siden. Nå er jeg gravid igjen og planlegger å bruke det denne gangen og. På 70 tallet satt unger uten sele i baksetet, nå er de godt sikret. En trenger ikke base for at det skal være "lovlig". De sitter godt i maxicosi, selv om min ikke har base. Hvorfor var den HOT for 3 år siden og liksom ikke god nok i år?
Tante Bassa Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Ta vare på sete hvis dere planlegger å få baby i løpet av et par år. Bilsetene "går ut på dato" etter 5 år. Dette pga at plasten kan bli sprø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå