lillegulletvårt=) Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Hm har fått feber i dag ,ikke vært sjuk før i det hele tatt men nå kom dt forskjølese med vond hals og feber ...(og er i uke 35) NOen tips råd ...har tenkt å ta litt paracet ..... takk takk for svar =))))
elin og gutta;) Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 paracet er ikke farlig å ta. jeg fikk det mot hodepine da jeg lå på sykehuset i vært fall. jeg fikk beskjed fra legevakta at feber under 39 var ufarlig, men jeg var da ikke kommet til uke 20 enda. vet ikke om det er noen forskjell....
☆Mathilde Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Drikk masse varmt. Krabb under dyna å slapp av så mye du kan. Husk å drikke mye vann når du har feber. Ta paracet. Det er ikke farlig for babyen. Feber påvirker babyen HVIS den blir for høy, derfor er det viktig å få den ned med paracet. Men det skal en del feber til altså. Hvis feberen blir høy over et par- tre dager og du har veldig vondt i halsen bør du nok ta deg en tur til lege. Da er det mest sansynlig en halsbetennelse og du trenger kanskje antibiotika. Det ikke farlig for barnet om du er syk. Bare slapp av å ta vare på deg selv! God bedring!
lillegulletvårt=) Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 Tusen takk for at dere tok dere tid til å lese og komme med gode tips og råd til meg ... "kryper" under dynen igjen og hviler meg .. klem klem
Lilja121 Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 En barnelege fortalte faktisk meg at det kan være en fordel at mor har en runde med forkjølelse omtrent på ditt tidspunkt i svangerskapet. Var visst noe med at barnet dermet ble mer motstandsdyktig mot å få det RS-viruset i de første månedene. Dette er visst noe herk. Men man bør vel sørge for at feberen ikke blir for høy. Paracet er ikke farlig, som flere her har sagt, men pass på at du ikke tar noe med ibuprofen i (Ibux, neurofen o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå