N_79 Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 Jeg var på trening igår (svett intervall), der det er litt aerobic som oppvarming og så styrke/kondisjon. Der var det en som sa til meg at jeg ikke skulle trene magen før tre måneder etter fødselen. Stemmer dette? Min sønn er to måneder gammel...
Turtelduen Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Dytter denne opp for deg, lurer på det samme... trodde det var 6 uker etter bare jeg... Higer etter å begynne å trene, men fortsatt litt tid til det er gått 6 uker for min del. Håper ikke det må gå 3 mnd...
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Man kan vel begynne forsiktig etter 6 uker. Men ta statiske øvelser først og sørg for å trenne bekkenbunnen samtidig. Ikke gå rett på sit-ups.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg fikk begynne 6 uker etter fødsel og jeg hadde keisersnitt... Da må man være ekstra forsiktig, men jeg fikk begynne så smått iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå