Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #1 Skrevet 26. august 2008 er så forbanna! Samboern min pleier å være me min tante å onkel vært år på sauesanking det er vell blitt en tradisjon.har vært me av å til eg å men ikke alltid så enkelt når man ikke alltid har barnevakt! men i år så passer jo det dårlig siden vi venter en liten gutt! i midten av sept. Å samboern vil appselutt være me på sankingen selvom den er en uke etter termin! Å jeg steik forbanna! Har familiemedlemmer som støtter oppunder at han skal være me! Men jeg er ikke enig! For å fortelle enda en ting så var han me på sauesankingen for 7 årsiden da jenten vår ble født uka senere! å da å ble han oppmuntret alle støttet han å mente han skulle være me å løpe etter sauene! å der satt eg igjen hjemme (den gang hos muttern å dem forde jeg ikke fikk være alene) men uansett nitrist! Så hva mener dere? er det rett at han skal få gjøre alt han vil! han har vært me på en del me jobb å norsk folkehjelp i hele svangerskapet. å jeg klikker snart! føler meg mer å mer som en alenemor i perioder! å i går så fortalte han at den 13 sept.(termindagen) skal de på noe kikstart greier me jobben! å er nødt å være me! jeg prøvde å forklare han at det passer svært dårlig siden jeg ikke vet om lille gutt er født! men han har visst allerede meldt seg på! så da har ikkje eg noe å si!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Sånn var aldri min mann da jeg skulle ha babyen vår...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde ikke godtatt det... Hadde spurt om han brydde seg mer om jobb og sauesanking enn kone og barn
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Hadde blitt dritforbanna, både på ham og på familien som støtter ham. Hvis han ikke ser at du har behov for å ha ham hos deg, når du til og med ber ham om det, høres han skikkelig egoistisk ut. Og ikke minst dum. Mannen min ville aldri oppført seg sånn heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Hadde jeg aldri akseptert!!! Be han skjerpe seg og ta ansvar for familien sin, må jo være grenser for hvor egoistisk han skal få lov å være. Første pri skal være kone/samboer og barn, ikke slekt og jobb, i så tilfelle er han ikke voksen nok til det ansvaret han selv har skaffet seg
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 tusen takk å det har eg sagt 100 ganger til ham! men uansett han er jo så viktig!! å bla bla bla! å i tillegg er det på min side av fam å ikke hans!!! er så irritert på dette!!!!! men uansett alltid en unnskyldning! sa at til våren kunne eg tenkt å reise en tur te syden me dattern vår å kusinen min å hennes barn! men da var det krise! hvorfor spurte eg jo det var så dyrt bla bla bla! å eg tenkte at hvorfor skal han hele tiden få viljen sin! han skal ha 3 uker pappapermisjon til våren å da tenkte eg at han kan ta det å så reiser eg til syden me våres elste barn! men det går nok ikkje! så det blir vell me drømmen!!! er så leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 For en idiot! Sikker på at du vil være sammen med denne mannen? Høres jo ut som den superegoisten jo. Hadde IKKE funnet meg i at mannen min skulle på noe sauesanking når jeg kunne risikere å føde. Forkastelig hele greia. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt at jeg hadde BESTILT en sydentur. Se hvordan han hadde reagert og sagt at det ikke er noe værre enn at han skal på sauesanking. Vemmes nesten..stakkars deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå