Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du være så snill å se på meg?

Whitelily har anbefalt meg deg.

Jeg har nå slitt med ekstrem svangerskapskvalme i 9 uker.

er 13 uker på vei nå.

Er på sykehuset hver da for behandling og har vært innlagt 5 ganger.

Begynner å bli så sliten og frustrert nå.

Kan du se noen ende på denne kvalmen snart?

jeg er født 28.01.79

foreløbig termin 5.3.09

Kan du se kjønn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

kan prøve så godt jeg kan, men jeg lover jo ingenting:)

jeg skriver bare det som dukker opp i hodet mitt, og så setter jeg stor pris på tilbakemeldinger:)

Kjenner at kroppen din er sliten og jeg tror du bør søke hjelp for kvalmen din. har du prøvd akupunktur, jeg tror det vil hjelpe deg....samtidig så føler jeg at det er noe som utløser kvalmen din, seff graviditeten, men jeg føler at d kan vere noe annet også, lukter, noe du spiser eller rett og slett bare noe i huset ditt....

Prøv å kjenne litt på det og tenk litt etter hva det evt kan vere og om du føler deg bedre når du er utenfor husets fire vegger...

jeg føler at bedringen kommer litt an på hva du velger fremover, jeg personlig ville prøvd akupunktur for jeg tror d vil hjelpe. og da tror jeg ikke det tar så lang tid før du merker bedring.

Klarer ikke se helt når kvalmen forsvinner, får opp tallet 12 her, aner ikke hvorfor....håper det blir bedre før des vertfall....føler igrunn det, ser ut som at oktober blir en bedre mnd for deg:)

Føler mest på ei jente på deg jeg da....

Ønsker deg masse lykke til:)

klem;)

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å se på meg.

Har akkurat kommet hjem fra en ny sykehusinnleggelse.

Vet ikke helt hva som kan trigge kvalmen, er like kvalm her hjemme som når jeg er på sykehuset, men selvsagt så vil jo de daglige rutinene og mangel på overskudd til datteren min tære på.

Er mange lukter jeg ikke liker, spesielt hvitløk.

Håper tallet 12 står for antal uker med kvalme?

Har nå holdt på i 9 uker, kanskje jeg skal holde på i ca 12?

eller kanskje 12 september er løsningen??

Skulle ønske jeg visste.

Har prøvd akupunktur tidligere i svangerskapet, men det ble dyrt med nesten 1000 kr i uken for noe som virket en liten stund, men det er kanskje verd et nytt forsøk?

Skrevet

jeg følte igrunn på 12 uker men fikk d ikke til å stemme siden du var 13uker på vei men d er mulig som du sier at d kan stå for kvalme i 12uker...tror nok ikke du blir kvitt kvalmen helt men den kommer til å avta....syntes d var dyrt med 1000kr i uken...jeg betalte 300kr pr gang og var der ca hver 14.dg.....

prøv å holde deg unna d som trigger kvalmen og prøv å hvile mye....ikke ta på deg for mye!!!!

lykke til:)

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å se på meg.

Har nå bestilt meg time til akupunktur, og håper at det vil hjelpe litt.

Jeg har tidligere måtte gå 2 ganger i uken og hver time koster 350kr, derfor det blir så dyrt.

Akupuntøren min sier at barna mine "forgifter" magen min og det er derfor jeg er så dårlig.

Håper at jeg nå får den hjelpen jeg trenger.

Takk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...