Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Vil nok tro det for det blir med endel slim
elin og gutta;) Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 fostervannet er ikke klart som vanlig vann....du vil nok se litt forskjell,i vært fall i badekar. når vannet gikk hos meg sist føltes det som noe bristet... kjente at det ble hull i hinnen liksom....
*Super*Mamman* Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Alt vannet går ikke på en gang, så du vil komme til å lekke etterpå også..
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 også er det ofte det blir en lyd i fra magen rett før vannet går.. Som en knepp med en knipse lyd.. Men du vil nok merke at noe er forandret i magen din.. Men kneppe/knipselyden er nesten ikke til å unngå å legge merke til når den kommer;) Veldig morsom egentlig..
temine Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Tror nok det ja. Det vil mest sannsynlig renne mer når du reiser deg og fortsette å renne litt etterhvert. Mitt vann gikk når jeg satt på do (flaks:)), vannet var litt blakket og hadde små hvite flak (slik fett fra babyen). I tillegg kjentes det ut som om magen ble tom og datt ned ganske mye.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Det er godt det ikke bare er meg som tenker slik, hehe.. Jeg aner faktisk ikke, men håper jo inderlig man merker det, hehe!
snæparguri Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 forsetervannet er ikke blankt . og du merker d på magen at den forandrer fasong.hører mange sier at de hører en lyd og at d fortsetter å renne. d skjer ikke med alle. har tenkt på d samme dillemmaet selv men fostervannet er ikke reint
morsara Skrevet 26. august 2008 #9 Skrevet 26. august 2008 Min jordmor säger att man inte skall bada efter uke 36 just på grund av att man kanske inte märker att vattnet går. Bassäng tror jag inte är så bra med tanke på bakterier heller...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 26. august 2008 #10 Skrevet 26. august 2008 for å si det sånn så merka ikke jeg at vannet gikk i badekaret på føden..fikk bare en plutselig pressrie og måtte komme meg opp av badekaret og da jm sjekka så sa hun at vannnet hadde gått. merka ikke noe på magen, hørte ingen lyd, så man må ikke merke det nei, men så sjekka ikke jeg vannet da, hvordan det så ut, hadde nok med å meg selv å gjøre..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå