Gå til innhold

Tunisia?? noen som har vært her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det ?

dyrt?

greit med barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Monastir, noen år siden, kommer aldri til å gjenta seg. Dette finnes det selvsagt delte meninger om, men jeg hadde ikke dratt til Tunisia igjen om jeg så fikk turen kasta etter meg.

Skal du dra, så ta med mannlig anstand og forbered deg på å ikke vike mer enn tredve centi fra hans side - et jævla gnål blir det uansett.

Spesielt dyrt er det ikke.

Skrevet

Signerer pila....bortsett fra at jeg var i Suisse elle hva det het...visse ting gidder jeg ike huske, he he.

Varmt og billig, men noen forfedelige folk. De er så innpåslitne og aggresive at du bør øve deg på å bli sint på engelsk før du drar, eneste måten å bli kvitt noen av dem.

En annen ting er at maten erveldig varierende, og du bør oppsøke finere steder for å spise. Alkohol er nesten ikke eksisterende hvis du har lyst å slappe av med en drink på kvelden....og det som finnes er så dårlig mikset at det nesten er artig.

Og nå har jeg ennå ikke nevnt stirringa på strnada eller hvis du går i kort skjørt på kvelden...

Nei, bruk heller pengene på et annet reisemål eller bli hjemme i Norge er mitt råd.

Skrevet

Signerer de to over meg. Hadde aldri reist tilbake dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...