***Lille lykke*** Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Er det noen her som vet hvordan jeg finner ut hvilket lønnstrinn jeg tilhører? Må finne det ut for å banke i bordet med hvilken lønn jeg har krav på hos arbeidsgiver! Takker for svar
Bøggly Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Forsvant ikke lønnstrinn ut av ordboka for noen år siden da? Hos oss opererer vi bare med årslønn i alle fall, og at yrkesgrupper har årslønn mellom xxx xxx,- og xxx xxx,-. Eller minstelønn for yrkesgruppen hjelpepleiere er ..........
meg & to små vampyrer Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jeg vet ikke om man kan si at man tilhører et lønnstrinn sånn helt uten videre? Kanskje om din yrkesgruppe er sikra minstelønn? Hva slags stilling jobber du i da? Og hva tjener de du jobber med i samme type stillinger?
togutter-08og10 Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Sjekk lønnslippen din. Oslo kommune bruker fortsatt lønnstrinn. Du kan sikkert finne en tabell der og sammenligne med hva du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå