Bittan Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 er det bare jeg i hele verden som ønsker meg en dag totalt fri for testosteron,menn m idiotiske kommentarer ,manglede empati,som ikke kan sette seg selv til side ett sekund en gang??jadda...jeg har hormonene i vranga,og i dag på vei til jobb satt jeg på bussen og grein bak solbrillene fordi jeg skikkelig HATET menn.jeg vil at de skal bli kjørt vekk så jeg slipper å forholde meg til dem:)men jeg vill IKKE bli kjørt vekk,for jeg vil ha det gøy,jeg, i kvinneland!!! så det så!
AndreVonDrei Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Huffda.... Men det spørs om ikke du, etter å ha tilbrakt et par dager i "kvinneland", hadde savnet disse mennene sårt ;-p
mosegrisen Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jaja.. litt vel generaliserende spør du meg. Har alltid fnist litt av kvinner som hater menn sånn generelt. Hva slags verden lever sånne i egentlig? Siste stedet jeg vil være er i kvinneland. Tenke seg til -overdose beske hormonbomber uten motparter -generell mangel på innspill fra noen som kanskje tenker helt annerledes enn en selv -lite stimulus av sexy art (i alle fall for meg) -mye mindre latter -ingen å dele livet med -intriger man aldri kommer til bunns i fordi ingen litt tankeløst slenger med leppa osvosvosv... Jeg er visst sinnsykt glad i menn jeg:)
Bittan Skrevet 26. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2008 jeg lever i den verdnen sånn ca hver tredje dag når jeg er gravid:D ellers ikke.bare hormonene som popper frem,og i noen timer utstår jeg bare ikke menn.helt sinnsyk følelse når de røska kommer.var sånn for elleve år siden også da jeg var gravid,da bare mellom elleve og tolv hver dag i fem-seks måneder.så gikk det over.
AndreVonDrei Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 For en artig svangerskaps"sjuke", hahaha. DET hadde vært noe å gå til legen med. "Du, jeg tåler ikke menn fra 11 til tolv. Kan jeg få gradert sykemelding?" ;-). Trodde jeg var sær, som hadde dilla på å pusse tenna.
Bittan Skrevet 27. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2008 jaggu,det skla jeg spørre legen om:Dhan er mann,da ,desverre,,men hadde vært noe:Djeg jobber i butikk og er nødt til å være blid,men greide å slenge en bra komentar ut av meg til ett stakkars ektepar som skulle kjøpe seg ny sofa,kona ble fornøyd,jeg sa at hun måtte kjøpe en grå,for alle menn griser og møkker ned alt likevel,bare å gi opp å tenke på at de skal bli stuerene... verste er at de kjøpte den..føler meg fæl:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå