hoppla Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Nå må jeg høre om det er fler av dere jenter som sliter med det samme. Jeg har jo alltid hatt litt hår/dun på magen men etter jeg ble gravid har det bare eksplodert. Fått skikkelig mye hår på magen. Synes nesten det er flaut når jordmor skal kjenne på magen....Er det fler som har det på samme måte, eller vet om dette kan ha noe med svangerskapet å gjøre??
Engelise Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Har det ikke slik selv, men kan tenke meg at det kan ha noe med hormoner å gjøre:)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Hehe! Vet ikke om jeg har så mye mer enn vanlig, men de står jo rett ut! :-) Det gjorde de sist også, ble normalt igjen etter at babyen var ute;-) Men har hørt at man kan få sterkere hårvekst både her og der når man er gravid, så det er nok ganske normalt!
MrsL1 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Her er det mer enn vanlig! Både på magen og i annsiktet og mellom puppene har jeg sorte små dun... Hadde det sist svangerskap og, og de ble borte igjen:)
Lullunutu Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Har fått noen hår under litt nedenfor navlen, men det er ikke mange og napper de bort når det blir ekkelt og veldig synlig... Snart ser jeg dem vell ikke lengre selv;-P
Rascal_4.11<3 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Har også fått pels dvs masse dun og noen mørkere hår spesielt rundt navlen, ikke sånn kjempelekkert akkuratt... Bra det blir borte igjen etter fødselen *krysse fingrene*
elin og gutta;) Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 hormoner sikkert..... jeg er oxo lodden. mannen min erter meg..... har oxo hatt bittelitt småhår på magen, men nå er de blitt lengre og flere. jeg er glad jeg er lys jeg.....
sullemor Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Magen min ser ut til å ha fått elektrisk sjokk ja. Jeg har masse små dun som står rett ut, heldigvis er de lyse og vises ikke før du kommer helt bort til magen. Syns det er litt søtt jeg da.. Det var slik sist også, så jeg vet at de forsvinner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå