fridaflesk Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Tar imot tips. Har brukt Nøstebarn, men synes det er litt kjedelige farger der nå..
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Veldig veldig fornøyd med janus kjøper hos barnas hus..
Gjest andevande Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Nøstebarn holder meg langt unna - må håndvaskes. har ikke tid til sånt. Hørte om Janus i fjor, og gikk rett ut og kjøpte. Skal kjøpe i år også. 100 % ull, deilig og mykt, og kan vaskes i maskinen. Kunne ikke vært bedre.
Mazza** Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 kjøper joha og troll vi, de er fine i formen til gutten vår kjøper på bogerud og i div babybutikker.... Janus er også fint!
OsloMor Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Neida, Nøstebarn kan en fint ta i maskinen med spesialsåpe. Liker ellers de genserene med blonder på, Prinsesseull eller hva det heter, tror det er fra Janus. Men ullbuksene til Nøstebarn og ullpoloen rog ikke minst ull- og silkesingletene der er uunnværlig for oss. Heldigvis har jeg to tette så tingene blir brukt to ganger;-)
hit og dit Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Handler på janus og liker dei godt, men så spreke farger er det ikkje. Liker godt den naturfarga, og så har "sjølvsagt" mallo fått rosa og rødt. Ellers så er det ikkje så store variasjoner der, men det er jo helst undertøy eg kjøper eller heile dresser som skal vera under utedressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå