Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte går dere til kontroll? Jeg synes nesten ikke jeg får kontroller denne gangen jeg... 5 og 4 uker mellom... og helt på slutten skal det gå 14. dager?!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mellom uke 24 og uke 36 er det bare kontroller hver fjerde uke. etter uke 36 er det hver fjortende dag fram til termin.

Skrevet

Jeg har hatt ca. hver tredje uke ei stund, men det er for å følge med et litt hoppende blodtrykk. Ellers stemmer vel det som blir sagt over her. Man trenger visst ikke så mye kontroller dersom svangerskapet forløper helt normalt, sier de!

Skrevet

Har kontroll hver uke nå på slutten jeg.. siden uke 37, er nå 39=)

Skrevet

det var det min lege sa også... men forrige gang var det da mye oftere? Ja, ja godt å høre at det er flere som har fått høre at det er det som er normen...

Skrevet

Jeg får kontroller oftere nå som jeg er 32 uker. Var på kontroll i går og skal neste gang om 3 uker.

Skrevet

Hvis det er noen år siden sist du fikk barn kan det nok stemme at du har sjeldnere kontroller nå. Det kom nye retningslinjer for noen år siden som kuttet ned til hver 4. uke frem til uke 36 og så hver 14. dag.

Skrevet

hei jeg går hver uke fra nå til jordmor..syns det er velig kjekt!!får pratet masse å følger meg sikkelig opp..er i uke 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...