tebekaa Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Etter å ha vært innom alle mulige forskjellige alternativer for venninne-bursdagsfeiring, bestemte mellom-snupp seg for at hun ville ha pysjamasfest. Invitasjonene satt hun og snekret sammen selv forrige helg på pc'en. Og tittelen ble jeg aller mest imponert over: Pysjamalama! Kreative jenta er god på å lage sin egen vri og ha sin egen stil. Stua ble skjermet mot innsyn fra alle kanter, madrasser, puter og kosedyr ble lagt utover hele rommet og dusinvis av ballonger og annen pynt var med på å lage feststemning. Pizza, is, muffins, godteri, brus - og festen var en suksess. 6 gode venninner i sin beste knise-alder som koste seg med nødt-sant-eller konka, kortspill, film på stooor TV, putekrig, ballongkrig og godteri-krig... Ble nesten litt misunnelig jeg;-) Utrolig nok fikk jeg de til å forstå at det var natta klokka 12, for etter det var det helt tyst. Måtte riktignok true med at jeg kom inn og la meg sammen med de hvis de ikke klarte å roe seg, he, he. Da ble det stille, ja! Storfamilie rundt frokostbordet neste morgen. Gråtassen og kalven eneste gutta sammen med 9 jenter! Heldig han gråtassen som har så mange fine jenter rundt seg;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 dette hørtes ut som en høydare på bursdagsfronten... jeg gleder meg jeg kjenner jeg.... :-)
Trollmora Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Pysjamalama - kult navn på en bursdagsfest ) Hørtes ut som en kjempefin feiring og det hørtes så fint ut at alle ble over frokosten! Heldige mellom-snupp som får det til.
Maud Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 For noen fine kreative jenter du har :-D Det er klart det måtte bli stille hvis alternativet var å sove sammen med mamma ;-) Jeg kjenner jeg gleder meg til det er de små bursdagene som gjelder for storebror. Vi skal ha hele klassen her på søndag i fotballbursdag...
Trollmora Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Oj - fotballbursdag! Blir det mye konkurranser med sparking av ball? Hvordan legger dere opp det? Kanskje noen tips for neste sommersfeiring?
moomy venter nr 2 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Nå skulle jeg ønske jeg var 10-12 år igjen. I allefall etter den beskrivelsen der. Det hørtes veldig gøy og vellykket ut:) Er det noe som er virkelig godt med den alderen så er det den ustoppelige fjollingen og fnisingen. Har mange gode minner fra den tiden. Gleder meg til det blir "vår "tid igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå