♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg er i uke 31 idag. Har nettopp vært på do,og da jeg satte meg i sofaen følte jeg at jeg ble våt mellom beina. Egentlig ikke så veldig mye som kom,men nok til at jeg ble våt gjennom trusa og en liten våt flekk i buksa. Er utflod så tyntflytende og vannaktig at det går gjennom og vises som en flekk i buksa? Jeg kjente jeg ble stressa her et øyeblikk,redd for fostervannslekkasje. Men fornuften sier jo at det er utflod da.. Så egentlig er det jo ikke noe å være redd for... Men måtte bare skrive dette innlegget så noen kan berolige meg og si det er utflod...
mamarama og lille banan Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 det kan være en liten urinlekkasje da....mange som lekker litt nå og da når de er gravide:) utflod kan også være tyntflytende. er du usikker kan du ta på deg et bind, og kommer det da mer kan du ringe til føden og høre om du kan få testet om væsken i bindet er fostervann.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Urinlekkasje var det ikke hvertfall.... Vet jo at viss det kommer mer må jeg ta på bind osv osv,.. Var egentlig bare ute ettter å høre om andre som hadde hatt så vannaktig utflod...
mamarama og lille banan Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 jeg har det men jeg har ikke testet for hva det er, bare snakket med jm. mistenker det er noe av det som er urinlekkasje, men noe er nok utflod. jeg er 31+5.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg hadde masse sånn tynn, tynn utflod da jeg var gravid. Hadde nesten konstant klam/våt truse pga. dette...irriterende, men helt ufarlig. Tror det er ganske så vanlig.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 Ok. Da sier vi det er vanlig da:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå