Sylteflesk Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg opererte ut en visdomstann på torsdag og det gjør fortsatt vondt. Jeg er kjempehoven og helt hard inni kinnet. Var borte fra jobb fra fredag, fikk slappet ganske bra av i helgen, så gikk på jobb i dag, men måtte gå hjem fordi jeg følte meg skikkelig uvel. Er dette normalt? Føler meg som den pysa her, men dette er ille. Hele ansiktet er hovent på den ene siden. Noen som kan komme med noen trøstens ord og si at dette går over snart ... ?
WP-TLogPeanut Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Gjorde det samma på torsdag jeg og! Er hoven,klarer ikke gape, og småblør fremdeles og blir svimmel hvis jeg løfter mye på tuppa, eller bøyer meg mye... Så vi må vel bare ta tida til hjelp God bedring til deg
meg & to små vampyrer Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg har operert ut begge de nede hos oralkirurg. Det gjør vondt de første dagene, men nå er det noen dager siden og det bør kanskje snart gi seg litt. Det er ikke noe betennelse i operasjonssåret eller noe? Kanskje det går an å ta en tlf til tannlegen som opererte deg? Høre om hva han/hun mener er normalt? Jeg hadde vondt i en 2-3-4 dager, men så gikk det gradvis over.
Mazza** Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Eneste jeg kan trøste deg med er at det går over......etterhvert Jeg hadde fryktelig vondt i 14 dager etterpå og tygde smertestillende som en gal.....helt normalt sa min tannlege...
St.Sunniva Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 For mange år siden opererte jeg ut 2 visdomstenner på en gang. De hadde ikke kommet opp, så de måtte knuses og tas ut. Da gikk jeg på Paralgin Forte 1 uke. Nå tidligere i år trakk jeg en visdomstann, og det kan jo ikke sammenlignes. Tror jeg tok en vanlig Paracet første kvelden.
Sylteflesk Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 God bedring til deg også! Mannen reiste bort i dag, så synes litt synd på meg selv nå. Har heldigvis dattera i barnehage, men merker jeg blir svimmel hvis jeg herjer for mye med henne, ja.
Sylteflesk Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Dette var hos oralkirurg. Hvis det er ikke noe bedre i morgen ringer jeg dit og hører om dette er normalt. Tror ikke det er noe betennelse, det vonde er mer i selve kinnet enn der han har skjært.
Gjest Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Høres ganske normalt ut. De gjør vondt ganske lenge. For min del tok det noen uker, smertene gikk ikke over og jeg fikk betennelse. Det er visst nok ganske vanlig.
2smågull Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 å guri meg. og jeg som venter på time til å operere ut en. byne å grue meg jeg da... har driitvondt nå da. og hatt det lenge. så da får jeg håpe det er noen dager med vondt bare etterpå da. dritlei av å ha vondt jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå