Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Det virker som dere får "kick" ut av å sitte her inne og rakke ned på folk enten om det er etter hva klasse de tilhører, hva rase de er, hvor de jobber, hvor mye de tjener i måneden osv.. Synes det er skikkelig synd at det er folk som går rundt og tenker sånnt, særlig mødrer. Tenker dere ikke over hvordan holdningen deres bidrar med til å gjøre samfunnet usselt? Både for oss alle og vår neste generasjon.. Jeg er rett og slett dritt lei av å se dette, og det gjelder ikke bare DIB, for hva dere skriver her på DIB reflekserer jo bare hva slags holdning dere har til folk utenfor og samfunnet. Det er ikke innvandrene som er problemet her i Norge, eller de som sitter i kassa på rema1000 med lav inntekt, eller harry folka som tar tatoveringer, men nemlig folk som har fordommer mot dem.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Ja,særlig når de reflekserer og greier.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Samme det!! Jeg skiller ikke mellom invandrer, homser og de på REMA 1000....Samme type annenrangsmennesker hele bunten:-)
ScaryMama Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Det gjelder nok alle sammen det;) ALLE har fordommer, det er medfødt. Men noen er flinkere til å jobbe bevisst med fordommene sine, mens andre finner en trygghet i dem og prøver ikke å jobbe mot dem.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Vet du tjukka!! du er full av fordommer!! Prøv med litt fettsuging eller innsnevring av tarmen!! den glupske apetitten di sprenger jo alle grenser på god norsk folkskikk:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 haaaaaaaaa... da bør du pokker meg snurpe inn all den løshuden som blir til overs!! Tviler på at det blir noen liten "snerten" dame:-) mer som en gammel ballong som har gått ut lufta på:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg har hverken bart eller annet som henger i trynfjøla!! At du rusler rund med bamsemums og annet sukkeholdig gørr hengende fast i dobbelhaka for å opprettholde vekta og blodsukkeret ditt om dagene, får heller bli ditt problem:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Nå Får du rulle inn valkene tjukka!! dette her blir jo bare drittprat!! Tror de hormonene dine tar litt overhånd her:-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 djeeeeeeeeeeezzzzzeezzzzzzzzz... at de sitter med de frityrdryppende pølsesnabbene dine å trykker på tastaturet for å lirer fra deg dritt på et seriøst forum for småbarnsforeldre er skremmende tjukka:-)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #12 Skrevet 26. august 2008 Ingen som er født med fordommer, det er noe vi lærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå