Gå til innhold

Klamydia???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge måman vente med sex etter en kur mot klamydia?? noen forhåndsregler utenom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal jo være frisk etter kuren, liksom...... ellers er det jo liten vits i kuren...

Kanskje en ide med kondom? Pass på det hvertfall dersom du skal ha sex igjen med den som smittet deg......

Jeg har aldri hatt klamydia, men dette er vel det du bør tenke på

Skrevet

Vi brukte kondom i 4-5 dager etter vi tok pillene (tok de på likt), skulle nok brukt kondom litt lenger for å vært på sikre siden, men testet oss etterpå å var kvitt det...

Skrevet

Takk for seriøse svar... Har hatt samme partner i to og et halvt år,og har nok hatt det så lenge. og vi har tatt tablettene samtidig i dag,kan vel vente noen dager,og bruke guummi i en ukes tid for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Mener de anbefaler å bruke kondom i 2 uker etterpå

Skrevet

Ok,når bør man teste seg igjen for å være sikker på at en er kvitt det? er det noen som ikke blir kvitt det etter en behandling?

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg sjekket meg bare tilfeldigt 2-3 månder etterpå siden jeg alikevell var hos legen, men tror ikke det er noe rutine at du må ta en sjekk etter du har tatt pillene...

Skrevet

tenkte bare å gjøre det for å være sikker siden jeg skal prøve å bli gravid snart.... er jo ikke bra å ha det da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...