Sitronelle Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg har tatt modingsakupunktur ca 6 ganger nå....Har 7 dager igjen til termin, og har hatt igangssetting akupunktur to ganger --- Desverre ikke ført til noe resultat akkurat..., bortsett fra at jeg har blitt mange penger fattigere....Akupunktøren sa sist at jeg hadde fin modningspuls, men jordmor som sjekket meg, sa jeg var "forholdsvis" umoden... Jeg bare prøver dette, siden jeg hadde en lang og tøff fødsel sist. Min samboer sier til meg at det kanskje ikke funker på meg fordi jeg ikke tror sterkt nok på at det skal funke? "Tro kan flytte fjell", sier han bare og mener det er "kvakksalveri"....Men jeg håper og ønsker sterkt at dette skal bidra til lettere fødsel...Men må ærlig talt innrømme at jeg er skuffet over at det ikke skjer noe etter slik igangsettingsnåler da.... Noen andre med lignende erfaringer? Eller noen med gode erfaringer? Lykke til!
Gjest Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Hei! Jeg hadde også en lang og tøff fødsel forrige gang, og prøver derfor modningsakupunktur denne gangen. Har fått 5 behandlinger nå, og har 9 dager igjen til termin. Jordmor sjekket meg for 1 uke siden, og da var det litt modning men ikke mye. Jeg også ble litt skuffet.... Jeg har ikke fått igangsettingsakupunktur da....for min akupunktur setter ikke det før etter termin....så jeg har bare fått modningsakupunktur. Skal på ny kontroll hos jordmor i dag, og er veldig spent på om det er noe mer modning på gang nå enn for 1 uke siden.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 hei.. jeg og har gått til modningsakp,i dag skal jeg på min 5 behandling.. var på kontroll i går å da var jeg begynnt å bi moden,med en cm åpning..altså,,ikke mye hadde skjedd siden sist,for ca 1 uke siden.. men nå har jeg nesten ikke hatt noe form for kynnere heller..bare murringer som har vært svake,å noen enkelte ganger har de vært litt sterkere.. jeg har 4 dager igjen til termin så om d er akp som gjør d eller ikke d vet jeg ikke..men må nok innrømme at jeg er litt skuffet selv.. men jeg må nesten se fødselen an før jeg kan si noe om d tror jeg.. men i går natt å i natt har jeg hatt en del sterkere kynnere=murringer så jeg tror de er med på å hjelpe på..men d skulle bare mangle..jeg er jo snart i mål;)
lillegulletvårt=) Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 ER det rart at det blir satt tvil til akupunktører...når du oppsøker skal de kunne håndtere problemet ved et få tall behandlinger ,gjerne ta vekk smerte osv med engng ...hvis ikke ...treffer de ikke rette punkter og finner ikke ut hvor problemet sitter.(da kan du likegodt avslutte behandling) Min far har jobbet med det her i 20 år og ...så jeg har vært allt fra prøve kanin til fått GOD hjelp med ting som har skjedd underveis i livet mitt ,men det har vært ganger hvor han har stått fast også selvfølgelig .og da har jeg måtte benytte meg av andre beh,måter ... skal bla .bruke dette under fødselen min ...er kjmepe spent ,da bruker han med svak strøm i nålene og flytter enenrgien rundt. de han har gjort det på før fødte uten smerte og var kjempe fornøyd ...såhåper dte funker på meg og ...
Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 jeg er kjempefornøyd med andre ting hu har satt nåler for da..allergien min er vekk,et vondt kne er blitt bra,tett nese har jeg ikke mer,å hevelsene i kroppen min når d var på d varmeste ble mye bedre.. hadde akupunktur siost gang jeg fødte..å jeg slappet kjempegodt av,å fikk skikkelig fart på riene..å plutselig var hu ute..etter 1.5 time.. men å føde uten smerte d har jeg ikke tro på..selv om jeg har veldig tro på akupunktur..men at d lindrer å sånn,ja d er jeg med på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå