Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Takk for svar:)En annen ting til.. Er det fra den første måneden barnet er her at man skal få barentrygden? Altså når jeg fikk i mai,vil jeg da få penger for mai,juni,juli og nå august?Noe som vet?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 viss du fikk i mai, så skal du ha utbealingen mnd etterpå, å da ska du ha for den mnd du fikk å.. så bler d jo utbetaling en gang imnd fram t ongen e 18år:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Okei,vi har enda ikke fått noe vi! Merkelig,da får jeg ta en telefon til nav da gett!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 ja d bør du gjøre snarest, veldig rart at du isje har fått noe.. kan væra at sykehuset har vært veldig trege me å senda inn skjemaet, men uansett så høres jo d veldig rart ut.. me ring di imorgen du
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Okei,da gjør jeg det:) Takk for svar iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå