Gå til innhold

Totes.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er en like stor kranglefant som Yppert og Angelica. Setter dere tre i samme bås. Skulle vært utestengt fra dib alle tre. Syke mennesker.

Kun ute etter å slenge dritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du gidder. I hvert eneste innlegg du skriver må du fremheve at du er stor. Gå til en psykolog å få hjelp for tvangstankene dine, slik at det ikke går utover alle menneskene rundt deg. Jeg er ingen kranglefant eller irritert, bare mektig lei av bråket ditt. Noe jeg tror mange her inne er.

Skrevet

Hør her tjukka!! at de valkebefengte oppgulpene som omhandler meg og de smultaktige oppgulpene du spyr rundt deg med, når du blander meg inn i trådene, kan du spare deg med!! Er faktisk drittlei de skranglekassetådene du lirer fra deg med forsvarstaler for å værne om de feite!! Hadde flesteparten av norges damer sett ut som deg,m så hadde jeg faen rømt landet:-)

Skrevet

Folkens!Dere setter jo hverandre i bås hele tiden!

SLapp litt av!

PEACE AND LUV!

Skrevet

Skal bare si deg en ting fettsmurfen min...At når du gulper opp ostepopp, bamsemums og raper en diger Leiv Vidar utover forumet her med å kalle meg for en nettknuller, så skriver jeg akkurat det som passer meg:-)

Skrevet

Ikke bland deg månen:-) Dette er mellom meg og skrekkeksemplet fra Landsforeningen for Hjerte og Lungesyke!!! Hun er tydelig den som gir mest i kollekt til McDonalds med de slepphendte holdningene hun har til mat her:-)

Skrevet

Totesengel er nå den verste av alle her inne, hun har tydlig utrolig lav/ingen selvtilitt å hakker ned på alt å alle som er bedre enn henne.

Det er rett å slett nesten litt synd i henne på en syk måte, å ganske irreterende nå hun skal svare på innlegg med de samme ordene (sikkert max 10 ord hun kan) hver gang.

dr.yppert derimot synes jeg er ganske så festlig å tar han med en klype salt, må si jeg har hatt en god latter av hans innlegg flere ganger, angelica har jeg heller ikke noe i mor.

Så er bare den store gorillaen så irreterer meg..

Skrevet

Flørt?? At du alene har avla frem et eget McDonaldsteam..er det ikke nr 7 eller 8 du ruger frem nå?? Forteller heller at du burde snurpe igjen mer enn bare tarmen:-)

Skrevet

Kan ikke du bare ta et hint tjukka:-) Du har rakket ned på skikkelige damer som er veldreid med å kalle dem for alskens beinrangel osv osv!! Du minner om slike jeg elsket å mobbe den gangen jeg gikk på skolen:-)

Skrevet

"artigere enn deg", Jeg sier de er artige, du går ikke under katogorien artig i det hele tatt hos meg vertfall..

hvilke viktige temar du tar opp da, at tynne folk er "noe galt med", og at kraftige folk er bedre enn tynne. hadde alle hatt dine holdniger til kropp hadde ikke samfunnet fugert en gang...

Skrevet

Jeg har faktisk stoppa med mine 4... nøttene er snurpet sammen og reproduksjon er helt umulig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...