Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Barna mine har tatt tran helt til i vår. Så har det sklidd ut i sommer. Men tenkte jeg skulle starte opp igjen nå. Håper bare at de liker det enda. Var jo veldig dumt å bytte siden de tok det så bra. Selv pleier jeg å ta Møllers dobbel. Liker ikke tran selv. Men har også glemt det ut i sommer. Så får starte opp igjen nå.
~~DoraDora~~ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 De tok det da de var babyer, men så ble det slutt. de brekker seg bare ved lukten. De er alle glade i all slags mat, så jeg tror de får dekket behovet gjennom kostholdet. Men på vinterstid når det blir mindre vit- D, pga mindre sol, får de sånne kaptein sabeltann kapsler med vit-d i.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 MorTIltreHerligesmå: hvor ha du kjøpt de Kaptein Sabeltann kapslene? Her tok sønnen tran frem til sommeren, da gikk vi tom også sklei det ut - så skal begynne igjen nå. Men vi tok sabeltann tran før sommeren, og det gikk greit. Vanlig tran får jeg ikke i.. Prøvd sanasol, men heller ikke det ville han ha.. Man trenger ikke noe på sommeren, men litt ekstra på vinteren hadde vell vært greit..
blond Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Nei, klarer bare ikke smaken. Orker ikke tranpiller heller. Og nei: er ikke flink med barna heller.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Dattra tar dvitamindråper, sønnen tar sana sol. jeg tar trantabletter
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Nei, fytti rakkeren...æsj.... hehe:) men sanasol:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå