Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er det og skal til legen for å fjerne spiralen i morgen. Lurer fælt på hvilke prevensjonsmidler som fungerer på meg når ikke engang den gjør det... En koselig overraskelse altså men det blir slitsomt. Datteren min er 14 mnd.
tett og nett Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 jepp, blei gravid mens jeg hadde kobberspiral. gutt min er nå 1år 5månder. har termin 7nov...
Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Jepp, jeg også. Får dermed 17 mnd imellom mine to (gutten min var jo bare 9 mnd da jeg fikk pos.test!) ... det var endel tettere enn jeg hadde sett for meg ;-) Som du sier, en koselig men slitsom overraskelse.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Forresten ... var du her sist du var gravid?? Det er noe så kjent med nicket ditt. Het du Purr med spire eller noe slikt??
Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Godt det er flere av oss;) Ja jeg var her når jeg var gravid med jenta mi også, ja tror jeg het det helt fram til jeg fant ut jeg hadde jente i magen, da ble jeg Purr med jentebaby. Jeg husker deg også tingeling_80;) Spørs vel om jeg blir like aktiv her denne gangen, men skal prøve å titte innom hvertfall. Håper bare alt går greit med å ta ut spiralen, det kan jo være en risiko ved det.
Feliz31 Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 rekker en hånd i været... Håper det går greit å få fjernet din, det gjorde det med min.
Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Det gikk helt fint hos legen i dag, hun sa det som oftest gjør det. Da er jeg altså 6+4 i dag. Litt absurd å tenke på, har akkurat begynt i ny jobb og har masse ansvar. Men men.... jeg har jo noen mnd å venne meg til tanken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå