Gå til innhold

Blinkesko til 2-åring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om blinkesko til en toåring? Er det unødvendig og for tidlig? Eller er det morsomt?

Jeg har kjøpt nye sko til vesla i dag, og de hadde dårlig utvalg i butikken i hennes størrelse, så jeg endte med blinkesko. Men jeg synes egentlig at det er et litt tullete påfunn for små barn.

Er det dumt å sende henne i barnehagen med blinkesko? Kommer det til å bli press for de andre barna om å skaffe seg slike? Vil helst ikke være den som skaper kjøpepress.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange 2-åringer i barnehagen vår som har blinkesko

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, det skaper ikke noe press! :) 2åringen din vil antagelig synes det er råstilig! Og du skal ikke se bort fra at det er flere som har det :)

Snuppa mi hadde blinkesko i den alderen, og har det forsåvidt enda...

Skrevet

min jente har hatt blinkesko siden i mars.. hun ble to år i mai. kjempe stas med blinkisene som hun sier..;) måtte stresse med å finne nye til henne når de hun ahdde ble for små for hun hadde for liten fot for dem her i norge. de hun hadde ble kjøpt i london..

jeg syns ikke det er noe dumt jeg..;) snuppa digger dem iallefall

Skrevet

Hadde blinkesko til guttungen da han var 1 år, i str 21... hehe Sååå søt! Blinkesko ville jeg aldri hatt i barnehagen pga der bør barna ha skikkelige sko, og blinkesko er vanligvis tyngre enn andre sko... Gore-tex sko er for meg barnehagesko!

Skrevet

Ikke vondt ment. Du tenker for mye. Klart det passer med blinkesko;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...