Cornelianelia Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hva synes dere om blinkesko til en toåring? Er det unødvendig og for tidlig? Eller er det morsomt? Jeg har kjøpt nye sko til vesla i dag, og de hadde dårlig utvalg i butikken i hennes størrelse, så jeg endte med blinkesko. Men jeg synes egentlig at det er et litt tullete påfunn for små barn. Er det dumt å sende henne i barnehagen med blinkesko? Kommer det til å bli press for de andre barna om å skaffe seg slike? Vil helst ikke være den som skaper kjøpepress.
Blåmandag¤ Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Det er mange 2-åringer i barnehagen vår som har blinkesko
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Neida, det skaper ikke noe press! 2åringen din vil antagelig synes det er råstilig! Og du skal ikke se bort fra at det er flere som har det Snuppa mi hadde blinkesko i den alderen, og har det forsåvidt enda...
mai mammaen til to Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 min jente har hatt blinkesko siden i mars.. hun ble to år i mai. kjempe stas med blinkisene som hun sier.. måtte stresse med å finne nye til henne når de hun ahdde ble for små for hun hadde for liten fot for dem her i norge. de hun hadde ble kjøpt i london.. jeg syns ikke det er noe dumt jeg.. snuppa digger dem iallefall
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Hadde blinkesko til guttungen da han var 1 år, i str 21... hehe Sååå søt! Blinkesko ville jeg aldri hatt i barnehagen pga der bør barna ha skikkelige sko, og blinkesko er vanligvis tyngre enn andre sko... Gore-tex sko er for meg barnehagesko!
prekæs Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 Ikke vondt ment. Du tenker for mye. Klart det passer med blinkesko;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå