Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 At de er narkomane, lovløse, skitne og ekle.
ScaryMama Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg liker tatoveringer, og tenker ikke noe spesielt når jeg ser at andre har det. Men om noen har en skikkelig stygg tatovering, lurer jeg på hvorfor i huleste de har den.
badass_suburban-mom Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 What??? Tenker fok det om lille,søte MEG?!? Hehehe,ikke rart jeg får ledig sete på fly,tog,buss o.l alltid da:-) For min del tenkte jeg før at de var litt vel råtøffe,litt skumle og freaka,men etter jeg sjøl fikk mange(og en diger),så har jeg slutta å tenke det,for jeg er verken narkoman,skummel(eller jo,litt skummel),skitten eller noe som helst. Jeg liker t.o.m ROSA for svarte svingende! Og jeg verken røyker eller drikker,jeg baker kaker hver helg og legger meg klokka ti på kvelden! Dere er rare!
Amanda- Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 kommer litt ann på egentlig... kan være stilig, men blir fort for mye. men jeg ønsker ingen tattoveringer selv.
Mamsen86 Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Når jeg var liten så tenkte jeg også det ; At alle med tatoveringer var kriminelle, skumle og narkomane. Må le av det i dag! :-) Selv elsker jeg rosa, er så langt i fra skummel som det går ann å få blitt (med mindre jeg blir skikkelig sint da, muhaha!) og ei heller driver jeg med dop! :-) Dessuten så dusjer jeg hver kveld, vasker klærne mine etter hvert bruk, har et ryddig og velduftende hjem og rene negler. Min datter har alltid rene klær (når vi forlater hjemmet, vel og merke), rene negler og også hun blir dusjet hver kveld! :-) Her i huset sprader vi rundt å rååååååsa begge to, velduftende og rene! Og tenke seg til, jeg har ni (!!!) tatoveringer! :-O Uff'a meg.. Men som en annen skrev i et annet innlegg ; Jeg driter i åssen de ser ut når jeg er 60! :-) Jeg lever nå, i dag. Har ingen garanti for morgendagen! Jeg har det helt utmerket i dag, og tviler på at jeg griner for det når jeg ligger på gamlehjemmet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå