Popelko Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 hvordan er formen deres, og hvor mange uker er dere på vei ?
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Velkommen inn hit! Er 33+1, og formen er ikke noe å skrye av (vært sykemeldt ei god stund pga diverse), men gleder meg veldig til lillebror kommer:-) Lykke til med siste etappe!
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 welcome =) jeg er 33+4, formen er vel forsåvidt fin.. kunne vært både bedre og verre hehe.. er 100%sykemeldt da, pga jeg ikke kunne utføre jobben min lengre.. hvordan er formen din da? lykke til med siste etappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå