Ms.Smith Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 hvor mange prøveperioder hadde dere etter å ha sluttet ppå p-piller? Jeg har nettop sluttet på mercilon...
suski22.12.08 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 1 pp første gang (trinordiol) og 2pp denne gang (mercilon)
Ayka 09+13+14 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Oh,denne er jeg spent på Har akkurat sluttet på p-pilla...venter mensen i morgen el onsdagen. Blir spennende å se hvor lang tid etter p-pilleslutt spiren sitter ^^,
suski22.12.08 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Har hatt 2 mislykkete sv skap og foressten, begge på 1pp etter prevensjonsslutt (evraplaster og trionetta)
mini nr to på vei Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg gikk på p-pille da jag ble gravid med lillegutt.. og denne gangen med en gang jeg sluttet på pille (merzilon) Lykke til
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Gikk på Cerazette begge gangene. Fikk aldri igjen mensen før jeg testet positivt :-) Så her har det vel egentlig gått før vi rakk å prøve hehe Er nå ikke stort mer enn 4 uker + på vei, så er jo veldig nytt enda. Sluttet på p-pillen i Juli
*Super*Mamman* Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Sist gang ble jeg gravid på 1 pp, mens denne gangen ble jeg gravid mens jeg brukte p-piller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå