Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Når bestiller dere bukett/ Går til butikken å ser? Når bestiller dere frisørtime/sminketime? Får dere ordnet håret til brudepiker/forlover også hos frisør? Skal dere ha live musikk eller anlegg? Ber dere barn til deler av dagen?? Evt hvems barn? det var de spørsmålene jeg kom på i farta...blir nok flere etterhvert;)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #2 Skrevet 26. august 2008 Bestilte blomstene 7 uker før - men mest fordi jeg ville ha det ut av verden, og finne ut hvilken farge som skulle være gjennomgangstema. Bestilte frisørtimen siste gangen jeg var og klippet meg før bryllupet, 8 uker før. Forlover skal få håret satt opp, og bli sminket hos frisøren samtidig med meg. Snakket med bandet igår og de høres flinke ut og ga en grei pris så da blir det live. Ingen barn er bedt, kun babyer som kan ligge i vogna kan være med.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 1. Kommer til å bestille/ordne brudebukett like før bryllupet. Vet hva jeg vil ha og det kommer bare til å bli en helt enkel bukett med roser siden jeg er allergisk mot det meste annet. 2. Frisørtime kommer jeg til å bestille 2-3 måneder før. 3. Jeg betaler ikke for forloverene så hvis de vil ordne hår og sminke samtidig med meg er det opp til dem. 4. Vi skal ha både live musikk og musikkanlegg. Live musikk et par timer i forbindelse med kaffe og utover, musikkanlegg resten. 5. Vår datter på 1,5 år skal være med mesteparten av dagen, dvs til hun ikke orker mer. Her blir alle tante/onkel barn bedt. Dvs 6 stk i alderen 3-7 år. Foreldrene velger selv hvor lenge og om barna skal bli med. Har ingen gjester som har ammebarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå