LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Tenkt, jeg må betale for full plass på SFO, fordi det ikke er et alternativ å ha fri på fredagene (når det er undervisningsfri), selv om vi bare ønsker å benytte ettermiddagstilbudet på SFO mandag - torsdag. Har sendt mail nå med ønske om å få lagt inn et alternativ om å slippe fredag, men tviler for at det går. Saken er jo at i vår var det meningen med 5 dagers skoleuke, men plutselig fant de ut at de skulle ha 4 dager heller, og undervisningsfri fredag. Genialt syntes jeg, spesiellt siden det er fredag, for da kan Guttongen dra til pappan et døgn tidligere de halgene han skal dit, også kan vi ha kosedag eller reise på tur eller besøke folk eller dra til byen de andre fredagene. MEN siden jeg hadde skrevet meg på "base + sein" betydde det at jeg må ha fredag, pluss to timer de andre dagene. Ikke ulig å få ha to timer øvrige dager, og fri fredag. Vet noen andre foreldre har etterspurt om det kan gjøres sånn, så får krysse fingrene... :-)
Sjokoladekaka Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Her er det delt opp i alt frå 1-4 timar i veka til full plass. Og då kryssar vi foreldre av for dei timane vi treng i løpet av veka, så får vi akkurat det vi vil ha:) Eg har valgt 5 til 10 timar i veka(desse timane har samme pris, enten du velger 5 timar eller 10 timar). Men skulen her er sånn foregangsskule, eller kva det no heiter. Kanskje det er litt anleis pga det.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Kanskje. Hørtes uansett ut som en grei måte å gjøre det på. Her ble skolen, sfo og barnehagen nettopp slått sammen til et såkalt oppvekstsenter, hva nå enn det kan bety. Så langt betyr det for meg dårlig planlegging og elendig kundeservice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå