Gå til innhold

Flere som ser på tvnorge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ærlig talt! HVorfor skal de på død og liv få så mange unger når de vet at det for det første er forbudt (gubben havna jo i fengsel), og for det andre når de barna blir tatt fra dem så burde de kanskje skjønne at det kan fortsette å skje? Stakkars unger!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj! Skulle vært tvangskastrert! Noen "fristelser" må man bare motstå!

*grøss*

Skrevet

Greit det ikkje er lurt å ha forhold til bror/søster, men eg forstår ikkje kvifor det skulle vere grunn nok til å ta ungane og sette dei i fosterheim.

 

Og det med fengsel; kvifor er det mannen som skal i fengsel, og ikkje kvinna? Dei er jo voksne begge to. Og kvifor skal nokon av dei i fengsel i det heile? Myndighetene kunne jo berre krevd sterilisering. Då hadde det ikkje blitt fleire ungar, og vips så var faren ved sex over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...