Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 gjerne andre ogsaa... gutten min skal begynne i barnehage snart, han er ett aar gammel...hva trenger han??? jeg fikk beskjed at han ikke trengte vogn og voksipose siden barnehagen hadde det...men av klaer?? yttertoy etc etc....er det noen spesielle merker dere anbefaler?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 reimadresser er bra,men også dyre... hellyhansen vårdresser\høstdresser er også bra fordi de har strekk i livet slik at barna ikke går og sagger.men jeg tror at barn vil overleve i hvilken som helst dress baren man har nok under.heller tenk lagvis enn en kjempetykk dress.det er bedre med ull innerst,så fleeze og så en dress (uten sånn for som man kan ta ut inni,det er noe dritt synes jeg) i disse snart høsttider er det greit med en tynn jakke og en varm genser under.noen små begynner å bruke tynn lue allerede. og når du skal kjøpe votter,så anbefaler jeg at du har tynne ullvotter innerst og så tynne regnvotter\høstvotter (eller hva det nå heter) over der igjen,slik at barnet ditt kan gripe ting selv om det har votter på. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå