hellohello:-o Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Fått de da jeg har hatt så mye blødninger med cerasette, hører de er så sterke.....Mye bivikninger??
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Det som er med Yasmine er at de skal ha færre bivirkninger. Jeg gikk på de i mange år og var veldig fornøyd, merket ingen bivirkninger. Går nå på cerazette etter fødsel og har veldig mye blødninger, så vurderer å enten begynne på Yasmine igjen eller få satt inn spiral.
melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Jeg var veldig fornøyd med de når jeg brukte de.
♥2 små gull♥ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Har vært fornøyd med de de 8 årene jeg gikk på de før jeg sluttet for å bli gravid. Ble gravid etter 3 mnd. men da jeg begynte igjen var det ikke det samme som før. Sexlysten døde momentant! NADA! Pratet med legen om det og hun sa at manglende sexlyst kan være en av bivirkningene, så da sluttet jeg og sexlysten kom tilbake på ett blunk Tydelig at kroppen har forandret seg etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå