Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Var hos legen på kontroll nr. 2 i dag. Første gang fikk jeg streng beskjed om at jeg ikke skulle legge på meg, grunnet startvekt på 115,9 kg. Var overbevist om at jeg hadde gått opp 4 kg. jeg - men da jeg kom til legen hadde jeg gått NED 0.9. Dette er kjempestort for meg og jeg ble så veldig glad Neste uke starter vannjogging to ganger i uka, så dette må bare bli bra
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vannjogging? Spennende! Jeg skal på vannaerobic jeg
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Det høres jo enda morsommere ut da Skal jeg jammen sjekke opp om vi har i nærheten av her jeg bor også *s* ... og så glemte jeg å skrive at jeg er i uke 21 nå da.. )) HI
kommersnart Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 jeg var 113.5 kg ved start..gikk ned 5 kg fram til uke 28...så litt opp...så litt ned pga en lungebetennelse...og nå er jeg i uke 36 og veier 114kg,hehe..men ungen får det den skal ha så det er ikke noe problem...regner med det kommer noen kilo nå siste mnd...er jo nesten ikke før 7-9 mnd en merker noe spesiell vekt fra barnet liksom...stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå