(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 *knisfnis* Nå er jeg tilbake etter en fantastisk fin uke i Tyrkia, der 4åringen har lært seg å svømme under vann uten armringer, og å bruke snorkel og dykkemaske! Det er har vært helt superdeilig, og veeeelig varmt!
LizzyG Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 JA, jeg har savnet deg:) Hatt det fint eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Klart jeg har savnet deg!!! Håper dere har hatt det KJEMPEGØY!!!!! :)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 japp. vi har hatt det strålende. en dag var det nesten 50 varmegrader! hehehe! Over 40 ble det målt hver dag, og aldri under 30 om kvelden/natten. Var litt for varmt å handle mye men ble da litt. glad dere har savnet meg da, for jeg har biti negler og savnet dere også! høhø!
melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Savnet deg vettu ;o) ingen som har laget det daglige innlegget om de SuperSmukke! Høres helt superdeilig ut den turen der ;o) Spiste du masse deilig mat? Hehe. Gleder meg til å se bilder på bloggen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2008 aggh! herregud, jeg er så bloted og har så mye vann i kroppen. skal veie meg på fredag, og er i gang med lavkarbo fra i dag. deilig. jeg føler meg alt bedre. hehe. har du vært flink?
Mom2Two Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Har ikke merket at du var borte, jeg;-) Så fint at du hadde en flott ferie i Tyrkia da. Godt med nyoppladede batterier:-)
melkekua™ Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Jeg har vært flink ja, bortsett fra litt sukkerfritt godis...hehe...men det skal jammen ikke mye til før det stagnerer så nå er jeg flinkere til å holde igjen søtsuget. Begynner å bli lei den ekle smaken i munnen hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2008 frekke mom2two! *ler høyt* Melkekua det er jo ikke sikkert det bare er søtstoffet som gjør at det går litt saktere nå da, du har jo vært flink og kroppen må jo venne seg til dette. Den er en snål maskin denne kroppen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå