Gå til innhold

Trilletreff Oslo og Akershus torsdag 4 september!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg også flyttet over fra BIM.

Takk for et koselig trilletreff i dag!

Vi var 7 voksne og 14 barn-og det var mange japanere som tok bilder av oss i Frognerparker. De trodde vel vi var en del av utstillingen:-)

Vi avslutte med kaffe og mating på United bakeries på Frognerplass -veldig koselig!

Vi avtalte nytt treff den 4 september klokken 12.00 ved inngangen til Frognerparken. Håper mange nye og gamle vil være med oss på tur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var veldig koselig i dag: Et herlig sammensurium av mødre som puttet i smokker, tok opp babyer som gråt, gynget vogner og flasket - selv om det ikke var sine egne barn. Her var det bare å trå til der det trengtes :)

Jeg er selvfølgelig med på torsdag!

Skrevet

hei jeg kan ikke torsdager, da er det barseltreff her (faktisk noen med tvillinger og i den barselgruppa:) ) var ikke med forrige torsdag, og det er første treff for min del, vil ikke avlyse det enda engang.

veldig glad om vi kan treffes på andre dager enn torsdager.

(onsdag 10 september faller bort for meg og)

hva med tirsdager eller onsdager?

stooor klem

Skrevet

Åh så synd at jeg gikk glipp av enda et koselig treff! Tenkt på dere når jeg gikk her hjemme med støvsugeren :( Har akkurat avsluttet vaskingen for idag, puh!

Vil gjerne bli med neste gang så jeg må sjekke om jeg kan få en annen tid på helsestasjonen...krysser fingrene...

Skrevet

Ja takk for veldig koselig treff i går!!

Utrolig morsomt å se de andre små og høre hvordan det går med dere andre.

Vi gleder oss masse til neste gang :-))

Skrevet

hei hei!

Da har jeg flyttet på meg jeg også:-)

Jeg håper å få muligheten å komme neste torsdag jeg også.Høres ut som dere hadde en begivenhetsrik dag:-)

Sees.

Skrevet

JA - jeg blir med. Gleder meg allerede!

Skrevet

Vi avtalte torsdager for det var den dagen det passet for vi 7 som var på treff i går. Men vi snakket om at vi kan ta annen hver torsdag og annen hver onsdag for eksempel?

Så kan alle en gang i blandt iallefall:-)

Skrevet

Jeg vil også gjerne være med!

Gleder oss til endelig å se alle sammen. Skjønner at det er full fart med så mange mammaer og skjønne babyer er samlet på et sted...

Vil slett ikke gå glipp av det må skjønne....

*smiler*

Skrevet

forslag er om vi tar en forskjellig ukedag hver uke, mandag-fredag sånn at alle har mulighet for minst en gang i måneden.

jeg kan mandag tirsdag fredag.

Onsdager går det og, men da har jeg som regel hatt vaskehjelp og fysio.

Så gøy at dere fikk møtt opp så manns sterke. tenk om vi klarer å få samlet like mange som vi har vært på lunch, om ikke fler:):).

Og så fint vær dere hadde på mandag da :D

mulig barselgruppa mi har treff forskjellige ukedager, det vet jeg ikke enda. Så langt har de bare hatt torsdager etter som jeg har forstått og jeg vil ikke avlyse det, har vært så innemurt her, blir små deppa av sånt jo, og det er godt å treffe folk som bor i nærheten og. fikk ikke barselgruppe før denne uka som var.

Hvilke dager har dere treff med barselgruppa deres?

Onsdag 10 kan jeg ikke da skal jeg på oppfølging på sykehuset klokka 12.

flott om dere kan ta det mandag tirsdag eller fredag den uken der om det går greit for dere.

er jeg kravstor nå eller? vil så gjerne treffe dere :):):)

klemklem.

Skrevet

Jeg får dessverre ikke vært med denne gangen heller. Får ikke endret timen hos helsesøster, hun jobber kun torsdager og hadde helt fullt i tidboka... :( og jeg som så frem til å møte dere nå som huset her hjemme er rent og pent ;)

Skrevet

Hu-hei alle mammaer - nå er jeg også her. :-)

Satser på å bli med på tur neste uke.

Skrevet

hei og hopp.

jeg prøver å komme på torsdag, tenkte jeg kunne ta meg en tur ned etterhvert om jeg rekker.

prøver iallefall på det.

Skrevet

Skal prøve å komme. Har barseltreff kl.13.30, men er jeg i storform kan det hende jeg rekker begge deler! :)

Et spørsmål:

Kan vi ha fast oppmøtested på parkeringsplassen ut mot sørkedalsveien i stedet for ved hovedinngangen? Kommer ikke stort sett alle den veien? Sparer litt tid på det, nemlig...

Skrevet

supert.

jeg er også for å møtes ved parkeringsplassen. tror det er flere som parkerer der. vi får håper det ikke blir like dårlig vær som det er meldt.

Skrevet

Heisann!

Jeg får ikke blitt med i morgen. Har noe feil med gulvvarmen og det var kun i morgen rørleggerern kunne komme de neste ukene. Og må jo ha varme, begynner å bli kaldt om morgenen.....

Kos dere på treff i morgen, så sees vi i neste uke håper jeg:-)

Skrevet

Jeg tror det er lurt å ikke bytte oppmøteplass før neste gang... slik alle får med seg beskjeden:)

Jeg kan møte ved porten slik jeg evnt kan plukke med meg de som møter der. Så kan vi møtes ved broa etterhvert... ok?

Forutsatt at det ikke er skybrudd og jentene ikke har feber etter vaksina de fikk i dag..

Gleder meg se dere igjen!

Skrevet

høres smart ut moden mamma.

tar vanlig sted i morgen vi.. så kan vi heller endre. har ikke helt troa på været i morgen..vi får se i morgen.

Skrevet

Ifølge yr.no skal det falle kraftig regn over Frognerparken fra imorgen klokken 12...Sier det oss at tidspkt for trilletreff gjør at vi bør stille i badetøy istedenfor?

Skrevet

Hei, er ny på siden her (men vært snikleser en stund), og har lyst til å være med på trilletreff torsdag. Har tvilling-gutter på snart 6 mnd pluss en storebror.

Skrevet

Tre flotte gutter:

Klart du skal slenge deg med på treff. Det er en ordentlig hyggelig gjeng, og det er en unik sjanse til å treffe en hel flokk med mammaer med tvillinger...som man kan dele tanker, erfaringer og meninger med.

Jeg kan garantere at du vil få en positiv opplevelse.

Skrevet

Velkommen i "gjengen", Tre flotte gutter. Jeg satser på å trosse vær og vind og stille i morgen. Jeg reiser kollektivt, og vet ikke akkurat hvor den parkeringsplassen det var snakk om er, så jeg satser på at jeg finner noen av dere ved hovedinngangen.

Gleder meg til å se alle sammen! Ser jo ut som vi blir ganske så mange!

Skrevet

Jeg svikter i dag... Har ikke tenkt å være supermamma som skal fly byen rundt for å rekke alt mulig... Vi reiser bort i morgen og det er et par ting som må gjøres klart. Mine foreldre feirer gullbryllup i helgen, og vi får gleden av å introdusere våre 6 uker gamle skatter til det første slektstreffet: besteforeldre, 10 onkler/tanter og 9 søskenbarn. :-)

Skrevet

Hei!

Nettet var nede på formiddagen i dag så jegg fikk ikke gitt beskjed om at jeg ikke kom. Da det var så utrygt vær så valgte jeg å bli med på babysang i kirkestua her jeg bor. Snupp & Snupp syns det var kjempegøy:-)

Håper dere har hatt en hyggelig dag. Prøve å bli med neste gang.

Skrevet

Vi kom oss heller ikke på trilletur i dag. Pumpet luft i hjulene i går på bensinstasjon, og i natt eksploderte det ene hjulet(!) Skjønte ikke hva smellet var, før jeg så at det ene hjulet var helt flatt. Måtte da dra å kjøpe ny slange i dag. På Barnas Hus sa de at det ikke var så lurt å fylle luft på bensinstasjon, så sykkelpumpe er nå innkjøpt :-) Satser da friskt på å bli med på neste tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...