Lacey*har fått erta Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 I begynnelsen av svangerskapet fikk jeg tilstadighet kommentarer om at jeg var jo sååå stor. Ventet jeg tvillinger, var jeg HELT sikker på at jeg ikke skulle ha tvillinger? Skulle jeg ha junibarn? (noe som var litt vondt siden jeg egentlig skulle hatt junibarn,men mistet) I allefall, etter en stund avtok kommentarene. Nå har jeg 8 uker igjen til termin, og nå er det plutselig helt forskjell. "jøss så liten du er da?!" "Ser ut som du bare er 5mnd på vei jo" "Var det egentlig oktober?" lang tenkepause etter bekreftelse "Jammen da er du jo spesielt liten til at det er så nære" Har ikke folk annet å gjøre enn å kommentere hvor stor eller liten magen er tro? Jeg blir superforvirra, for nå føler jeg jo at jeg er altfor liten og niglaner på alle gravide fordi jeg synes de har så store fine mager! Snakk om å hisse opp en stakkars hormonell kjærring! ) hehe (men gutten er stor nok han altså, ligger over gjennomsnittet så jeg vet ikke hvor han gjemmer seg der inne jeg)
ninna22 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 kjenner igjen det der.... jeg fikk oxo høre at jeg var så stor i begynnelsen, nå har jeg 11 uker igjen og får høre at jeg har så liten mage o.l. synstes det er veldig irriterende, jeg kan jo ikke noe for åssen magen min vil vokse=) folk er mer opptatt av hvor stor magen er enn andre ting.... men men... gutten min er oxo over gjennomsnitt så han har det bra inni der, er vel det som er viktigst...??!
Nesta_L med guttebebis Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Ja, har samme greia her. Magen min kom så fort, så folk kommenterte alltid hvor stor jeg var for mine 13 uker. Men nå, når jeg er i uke 34 syns alle at jeg er så liten. Er kjempeirriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå