Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 på TV3 akkurat nå!!! Forrådte ekskoner som hevner seg på mennene sine!!! Hjelpeseg, jeg er glad jeg ikke er av den gærne sorten som føler så voldsomt sinne når ting går dritt......men som tar det som en læring for resten av livet. Greit å bli sint, men er det konstruktivt å brenne båten til eksen, ødelegge for han og den nye dama etc? Da dreier jo plutselig livet seg om å bruke energien på feil mennesker mener jeg.......istedet for å skape noe konstruktivt for seg selv.... Jaja.......godt vi mennesker er forskjellige...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 He he he he, jeg har vært sammen med en som hadde en slik ex jeg:o) Og der var det ikke barn involvert heller.... Hun kunne ringe til alle døgnets tider, hun kunne dukke opp på døra til alle døgnets tider. Hun sendte heller stygge sms`er til meg. Hallo, han var single når jeg traff han. Så det var ikke slik at jeg hadde rappet han. Nei man kan lure noen ganger. Men man lærer så lenge man lever, kanskje sånne damer lærer en ting eller to i løpet av livet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Ja det er jammen til å begynne å lure av!!! Jeg opplevde det i ungdommen, at eksdama til en kjæreste fulgte etter oss i flere måneder....skikkelig ekkelt. Den dag i dag er hun og jeg gode busser, men der og da var det bare ekkelt. Hun trengte hjelp rett og slett fordi hun ikke klarte å slippe ham.... Hun fikk hjelp og klarte til slutt å gå videre heldigvis:-) Men å oppleve dette i voksen alder, at mennesker blir fanatisk opptatt av hva et annet menneske bedriver livet sitt med.....det er virkelig skremmende.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Nå er det en italiener som heter Massimo som er på programmet. Han sier noe fornuftig; Han tror på Karma......om man gjør fine ting mot andre, så får man fine ting i retur. Og det er jeg helt enig med Massimo i!!! For det er min erfaring i livet også og først da kan man gå videre tror jeg.....
Karomamma Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg så på det programmet (mens jeg samlet mot til å begynne å skrelle epler)! He he, jeg synes det var kult, jeg. Er litt sånn selv nemlig. Ikke forsmådd altså, men hevngjerrig
Karomamma Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 HAHAHA, når jeg leste dette igjen, ser det ut som jeg driver og følger etter folk og plageringer folk. He he, det gjør jeg ikke altså, men å brenne en båt eller to. Tja....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2008 Hahahaha, ja nå vart æ skræmt!!! For å bli gal av hevnlyst er jo rett og slett ikke helt bra eller? Å være smart og hevngjerrig er noe helt annet enn å være gal av hevnlyst! Tross alt.......galskap blandet inn er liksom ikke helt ok.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå